توزیع بیش از ۳۳۱ هزار قطعه مرغ در بازار استان قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای هفته تاکنون، ۳۳۱ هزار و ۵۵ قطعه مرغ گرم کشتار و در بازار استان قزوین توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای هفته تاکنون، ۳۳۱ هزار و ۵۵ قطعه مرغ گرم کشتار و در بازار استان توزیع شده که این تعداد معادل ۶۵۲ تن مرغ گرم بوده است.

خمسه با بیان اینکه بخشی از مرغ‌های کشتار شده قزوین بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور به استان البرز فرستاده می‌شود، افزود: در همین مدت ۱۲۲ هزار و ۱۵ کیلوگرم مرغ از قزوین به استان البرز ارسال شده است.

او به وجود آرامش و ثبات در بازار مرغ استان قزوین اشاره کرد و گفت: افزایش میزان توزیع مرغ در کنار نظارت شبانه‌روزی کارکنان جهاد کشاورزی با همراهی سایر دستگاه‌های مرتبط، به ایجاد ثبات و آرامش در بازار مرغ منجر شده است.

به گفته خمسه، بازدید‌های میدانی از بازار نشان می‌دهد که میزان تقاضای کاذب ناشی از جو روانی برای خرید مرغ کاهش یافته است و رصد بازار حاکی از فراوانی این ماده غذایی در فروشگاه‌ها می‌باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مشکلی از نظر تامین گوشت مرغ در استان قزوین وجود ندارد.

گوهر طیور البرز، قزوین مرغ و بهپرور سه کشتارگاه اصلی مرغ در استان قزوین به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.