تجلیل از برگزیدگان جشنواره عکس جلوه های انتخاباتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: از برگزیدگان جشنواره عکس، تصویر، حماسه با موضوع جلوه های انتخاباتی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی عکس، تصویر، حماسه گفت: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان جشنواره عکس، تصویر، حماسه را برای اولین بار در سطح استان با موضوع انتخابات در سه محورحضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، به تصویر کشیدن جلوه‌های انتخابات و حضور رأی اولی‌ها برگزار کرد.

او افزود: در مجموع حدود ۲۰۰ قطعه عکس موبایلی و دوربینی از مناطق مختلف استان به دبیرخانه ارسال شده است.

خوش خبربا اشاره به اهدای لوح تقدیر و تندیس به برگزیدگان جشنواره اظهار کرد: نفرات اول تا ششم این جشنواره به ترتیب محسن نوفرستی، محمد طالبی، حسین توحیدی فر، مهدیه مختاری پور، صالح گلکاری و حدیث شاه وردی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در برگزاری این جشنواره دستگاه‌های مختلفی مانند شهرداری بیرجند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت آب و فاضلاب استان، سازمان نظام مهندسی و خانه مطبوعات همکاری داشته اند.

او با توجه به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۰ خرداد ماه بوده است ادامه داد: با توجه به استقبال خوب مردم از این جشنواره مهلت ارسال آثار تا ۴ تیرماه تمدید شده بود.

 

انتهای پیام /  ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.