تولید قطعه هنری فردای روشن به همت گروه سرود کرال

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از تولید قطعه هنری فردای روشن به همت گروه کرال کانون پرورش فکری زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: کانون پرورش فکری استان زنجان در راستای کشف استعداد‌های برتر در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری اقدامات بسیاری انجام داده است.

او  به برخی موفقیت‌های گروه‌های سرود کانون در سال گذشته اشاره کرد و افزود: کسب مقام برگزیده گروه کرال پسران در نخستین مهرواره آفرینش (نغمه‌های روشن فردا) کانون‌های کشور و همچنین کسب مقام برگزیده استانی هر ۲گروه کرال دختران و پسران در نخستین مهرواره آفرینش و راهیابی ۱۵ نفر از اعضای گروه سرود در کرال کشوری از موفقیت‌های این گروه بوده است.

نوری با بیان اینکه گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با عنوان کرال آفرینش فعالیت دارد، افزود: کار جدید گروه سرود با شعری از استاد رضا نیکوکار و آهنگ‌سازی و رهبری آن توسط استاد سعید پورعلی انجام شده و نام این  اثر فردای روشن است که صدابرداری آن هم انجام شده است.

او با بیان اینکه در گروه کرال کانون زنجان ۲۲ پسر و ۳۰ دختر حضور دارند، گفت: تاکنون ۴ قطعه توسط انجمن سرود کانون تولید شده و یک قطعه نیز در حال تولید است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.