اهدای ۲۱ هزار جلد کتاب به مدارس مناطق محروم زنجان

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از اهدای ۲۱ هزار جلد کتاب در قالب طرح تجهیز ۶ کتابخانه درون مدرسه‌ای "ویژه مناطق محروم "خبر داد.

اهدای کتاببه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نوری مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به علاقمندی کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب‌های کانون گفت: در ۱۷ مرکز ثابت و ۱۳ کتابخانه سیار و پستی کانون استان زنجان مجموعا بیش از دویست و دوازده هزار جلد کتاب وجود دارد که علاوه بر آن توانسته ایم ۲۱ هزار جلد از کتاب‌های کودکان و نوجوانان را در قالب طرح تجهیز ۶ کتابخانه درون مدرسه‌ای "ویژه مناطق محروم" به مدارس هدیه دهیم.

او  همچنین از تهیه و در اختیار گذاشتن ۶۰ عنوان جدید از کتاب‌های تولیدی کانون که در مجموع یازده هزار و ۱۸۵ جلد کتاب را شامل میشود، خبر داد و  افزود: این کتاب ها در اختیار کتابخانه‌های سیار کانون قرار خواهد گرفت.
 
نوری با بیان اینکه امسال  ۱۴۹ جلد کتاب بریل نابینایان که در ۵۰ عنوان جدید تهیه و جهت استفاده این قشر از عزیزان در نظر گرفته شده است، گفت: ۶۰ کتاب آوا و ۱۴۰۰ بسته از مجموعه بازی‌ها و سرگرمی‌های تولید و خریداری شده توسط مرکز انتشارات کانون کشور  نیز در مراکز ثابت و سیار کانون در اختیار کودکان و نوجوانان شرکت کننده در برنامه‌های کانون قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.