زنگ گلبانگ در 200 آموزشگاه استان زنجان نواخته می شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان از نواخته شدن زنگ گلبانگ در 200 آموزشگاه زنجان نواخته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، عباسی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به این که تعطیلی روز پنج شنبه که مصادف با 12 بهمن است گفت : امسال 14 بهمن ماه روز شنبه زنگ گلبانگ نواخته خواهد شد.
وی در ادامه افزود : با توجه به تقارن امسال ایام الله دهه مبارک فجر با ایام شهادت ،امسال برنامه ها طوری برنامه ریزی شده است که حرمت بیش از پیش این ایام حفظ شود.
به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان دانش آموزان در ایام دهه مبارک فجر با پاسخی دندان شکن به منافقان مزدور ، سرویس های بیگانه و آن کسانی که می خواستند امنیت این کشور را به چالش بکشند حضور پرشوری خواهند داشت.
عباسی افزود : زنگ گلبانگ همزمان با 200 آموزشگاه در استان راس ساعت 8 صبح در دبیرستان روغنی زنجانی در محل کانون پرورشی و فکری کودکان نواخته خواهد شد.
وی تزئین و آماده سازی ادارات و شروع برنا مه های فرهنگی ، نمایش های مدرسه انقلاب و بچه های انقلاب ، نشست های بصیرتی و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و برگزاری همایش یک هزار و 600 نفری یاوران انقلاب را از مهم ترین و شاخص ترین بر نامه های ایام الله دهه فجر اعلام کرد.


انتهای پیام / ک


برنامه های آموزش و پرورش استان زنجان در دهه مبارک فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.