بنای گرانفروش در زنجان جریمه شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده تخلف یک بنا به جرم گرانفروشی در دیوارچینی در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده تخلف یک بنا به جرم گرانفروشی در دیوارچینی به ارزش ۵۸۱ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد گفت:گزارش این تخلف با دریافت شکایت مشتری برای رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

مظفری گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه هیأت کارشناسان دادگستری، متهم را برای گرانفروشی به پرداخت پنج میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان زنجان از تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلف گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی، علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها را زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات انجام گرفته ذکر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود،خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

مظفری با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، گفت: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به رووسای شعب ارجاع می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: در صورتی که مستندات مربوط قابل استناد باشد، پرونده تشکیل و رسیدگی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.