پرداخت بیش از ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از پرداخت بیش از ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از سال ۹۹ تا کنون ۷۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات ویژه بنگاه‌ها و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا به وسیله بانک‌ها و سیستم‌های عامل پرداخت شده است.

او افزود: از این میان ۶ هزار و ۶۷۲ بنگاه اقتصادی با مجموع اشتغال هشت هزار و ۴۲۰ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

اشرفی ادامه داد: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات مصوب ستاد ملی کرونا تا پایان شهریور ۱۴۰۰ مطابق همان دستورالعمل و شرایط ابلاغی قبلی تمدید شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، بانک‌ها و موسسات اعتباری باید تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبلی را تا پایان آبان ۱۴۰۰ به متقاضیان پرداخت کنند.

او بیان کرد: آموزشگاه و مهدکودک ها، مراکز فرهنگی هنری، موزه، تئاتر و سینما، مراکز تفریحی و گردشگری، باغ وحش و دیگر مشاغلی که در سایت تعاون استان به آن اشاره شده است، شامل دریافت تسهیلات می‌شوند.

اشرفی در پایان اظهار کرد: بر اساس گزارش اخذ شده، طرح‌های مربوط به راه و شهرسازی، صمت و فرهنگ و ارشاد اسلامی به ترتیب بیشترین تعداد تسهیلات پرداخت شده از محل اعتبارات ویژه بنگاه‌های به شدت آسیب دیده از کرونا را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.