آجر هایی که نان می شوند /راه اندازی خط تولید آجر‌های نسوز در کارخانه اکسید منیزیم

مدیرکارخانه اکسید منیزیم سربیشه گفت : با راه اندازی خط جدید در کارخانه تولید اکسید منیزیم کارخانه وارد فاز جدیدی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  هاشم آبادی مدیرکارخانه اکسید منیزیم سربیشه گفت: در تولیدات کارخانه  بیش از ۹۵ درصد از توان داخلی کشور استفاده شده و همگی ساخت متخصصان داخلی کشور است .

او با اشاره به اینکه  محصولاتش نیاز بسیاری از کارخانه ها را تامین می کند، افزود: تولید آجر‌های نسوز محصول جدیدی است که به محصولات کارخانه اضافه کردیم .

هاشم آبادی ادامه داد : با فرآوری جرم‌های نسوز در خط  تولید جدید، ۵۰ درصد به تولیدات کارخانه اکسید منیزیم سربیشه  افزوده می شود.

توکلی مدیر تولید کارخانه اکسید منیزیم سربیشه  نیز هدف اصلی از راه اندازی این خط را جلوگیری از واردات آجر و خروج ارز از کشور اعلام کرد.

او بیان کرد : سالانه ۱۸ هزار تن تولید آجرنسوز در خط جدید خواهیم داشت.

توکلی با بیان اینکه جرم‌های نسوز در اختیار فولاسازی‌های کشور قرار می گیرد ، گفت : استان‌های صنعتی مانند اصفهان، تهران و خوزستان دارای کارخانجاتی هستند که نیازشان توسط کارخانه اکسید منیزم سربیشه تامین می شود.

مدیر تولید کارخانه اکسید منیزیم سربیشه گفت: زنجیره تولید انواع مواد نسوز در این کارخانه همچنان ادامه دارد و طرح توسعه‌ای بعدی در راه است تا تولیدات جدید به صنایع فولادسازی در استان‌های مختلف برسد.

راه اندازی خط تولید فرآورده‌های نسوز در این کارخانه به توسعه شرق کشور و خراسان جنوبی کمک می کند تا  ظرفیت معدنی  این استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.