لیگ فوتبال ساحلی روسیه؛

بردی پر گل برای لوکوموتیوی‌ها به سبک تیم پرسپولیس/ پیروزی تیم لوکوموتیو در شب گلزنی احمدزاده

رقابت‌های فوتبال ساحلی سوپر لیگ روسیه با پیروزی تیم لوکوموتیو پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتبال ساحلی سوپر لیگ روسیه امشب با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم لوکوموتیو مسکو با ستارگان ایرانی خود (محمد احمدزاده و امیرحسین اکبری) به مصاف تیم لکس رفت.

در نیمه اول هر ۲ تیم حملات بسیار زیادی داشتند، اما در این نیمه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

لوکوموتیوی‌ها نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و توانستند در دقایق ۱۵، ۱۶ و ۱۷ گلزنی کنند. محمد احمدزاده، ستاره ایرانی تیم لوکوموتیو در دقیقه ۱۷ و ۳۵ ثانیه گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. او در دقیقه ۱۷ و ۱۹ ثانیه نیز با یک پاس زیبا هم تیمی اش را در موقعیت گلزنی قرار داد.

در نیمه سوم لکسی‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند، اما بازیکنان لوکوموتیو در ضد حملات توانستند به گل‌های پنجم (دقیقه ۲۷) و ششم (دقیقه ۳۲) خود دست پیدا کنند.

این دیدار با نتیجه ۶ بر صفر به نفع تیم لوکوموتیو به اتمام رسید. لوکوموتیوی‌ها با این ۳ امتیاز شیرین، ۱۵ امتیازی شدند و در رده دوم قرار گرفتند، اما تیم لکس با این باخت با ۹ امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند.

تیم فوتبال ساحلی دلتا با ۱۴ امتیاز در رده سوم جدول سوپر لیگ روسیه قرار دارد و تعقیب کننده تیم لوکوموتیو در جدول روسیه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
به سبک پرسپولیس
آخرین اخبار