دعوت جنبش فتح به بسیج عمومی در برابر صهیونیست‌های افراطی

جنبش فتح فلسطین خواهان بسیج عمومی برای دفاع از قدس در برابر صهیونیست‌های افراط گرا شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، در پی اقدامات اخیر شهرک نشینان صهیونیست، جنبش فتح خواهان بسیج عمومی در برابر آن‌ها شد.

کمیته مرکزی جنبش آزادی بخش فلسطین موسوم به «فتح» از کادر خود و عموم ملت فلسطین خواست تا دست به بسیج عمومی زنند.

در بیانیه‌ای که از سوی جنبش فتح منتشر شده، آمده است: ما خواهان بسیج عمومی در روز پنچشنبه به منظور دفاع از قدس و رویارویی با راهپیمایی شهرک نشینان افراط گرا هستیم.

در این بیانیه همچنین آمده است: قدس خط قرمز است و ملت فلسطین اراده‌ای سخت داشته و بر مقاومت در برابر اشغالگری در قدس و تمامی سرزمین‌های فلسطینی پافشاری دارد.

در بیانیه کمیته مرکزی جنبش آزادی بخش ملی فلسطین (فتح) آمده است: ۱۰۰ سال درگیری ثابت کرد مردم ما نمی‌توانند تسلیم سیاست فاشیستی شوند و آن‌ها تا زمانی که آخرین سرباز را از سرزمین مادری خود بیرون نکنند، به پایداری و مقاومت خود ادامه خواهند داد.

جنبش فلسطینی فتح با احترام و قدردانی از ساکنان قدس که در محله‌های شیخ جراح، بطن الهوی و دیگر مناطقی که در برابر صهیونیستی‌ها ثابت قدم ایستاده اند، تأکید کرد: اراده مردم ما از ماشین جنگی اسرائیل قویتر است و سیاست پاکسازی نژادی دیگر به تصویب نخواهد رسید، و مردم ما ثابت قدم هستند و به سرزمین میهن تاریخی خود چنگ زده اند.

جنبش فتح در بیانیه خود همچنین رژیم صهیونیستی را مسئول به هم ریخته شدن اوضاع در بیت المقدس و کل سرزمین‌های فلسطین دانست و از جامعه جهانی خواست که به سرعت در این خصوص مداخله کرده و جلوی نتانیاهو و راست افراطی اسرائیلی را بگیرد.

این اظهارات در حالی انجام شده که قرار است یک راهپیمایی، پنجشنبه شب در بخش قدیمی شهر قدس تا دیوار ندبه صورت پذیرفته و معمولا در آن هزاران شهرک نشین شرکت می‌کنند که طی آن، خواهان تخریب مسجدالاقصی و برپایی معبد سلیمان می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار