بازار داغ ساخت کلیپ‌های تبلیغاتی داوطلبان شورا

خبرهای مرتبط با انتخابات شوراهای شهر و روستا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، در این بسته خبری به خبرهایی که از ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به دستمان می‌رسد می‌پردازیم.

کلیپ‌های تبلیغاتی داوطلبان شوراها

با توجه به شرایط کرونایی که باعث شده داوطلبان از برگزاری نشست‌های انتخاباتی منع شوند و دیگر شاهد ستادهای شلوغ و پررفت و آمد نباشیم، سنگینی بار تبلیغات بر دوش فضای مجازی افتاده و به همین علت این روزها بازار ساخت کلیپ برای داوطلبان انتخابات شوراها داغ است.

اگر چه زمان تبلیغات آغاز نشده اما این کلیپ‌ها پس از ساخت دست به دست می‌شوند.

استفاده از عکس‌هایی با پرچم ایران، نمادهایی از شهر مورد نظر و سرودهای ملی-میهنی از جمله نکات مشترک کلیپ‌ها است.

داوطلبان در شعارهایشان به تغییر و تلاش برای آبادانی شهر و دیارشان تاکید دارند.

ما نبودیم!

برخی داوطلبان شوراها که پیش از این عضو شورا بوده‌اند تلاش می‌کنند در سخنانی خود را از اشتباه‌ها شوراها مبرا بدانند و به نوعی بگویند که در زمان رخ دادن آن اشتباه موضعشان چیز دیگری بوده است. 

به هر ترتیب می‌خواهد بگویند حساب ما سوا است.

چند نفر در بوشهر می‌توانند رای دهند؟

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در مجموع ۷۹۷ هزار و ۹۵۱ نفر در این استان می‌توانند رای دهند که از این تعداد ۴۲۸ هزار و ۸۰۲ نفر مرد و ۳۶۹ هزار و ۱۴۹ نفر زن هستند.

خسرو دهقانی با اشاره به آمار رای اولی‌های استان بوشهر، افزود: مجموع رای اولی‌های استان نیز ۱۸ هزار و ۴۳۸ نفر است که از این تعداد ۹ هزار و ۳۷۹ نفر مرد و ۹ هزار و ۵۹ نفر زن هستند.

او بیان کرد: شهرستان بوشهر با مجموع ۱۹۸هزار و ۸۲۲ نفر بیشترین و شهرستان دیلم با ۲۴ هزار و ۱۰۷ نفر کمترین آمار رای دهندگان استان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.