انصراف ۲۴ داوطلب انتخابات شورا‌ی شهر و روستا در بوشهر/ تبلیغات پیش از موعد داوطلبان و هواداران

خبرهای مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در استان بوشهر اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، در این بسته از آخرین خبرهای مرتبط با ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا شما را مطلع خواهیم کرد.

تبلیغات در فضای مجازی

با وجود اینکه زمان تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا نرسیده است اما داوطلبان و هوادارانشان به شکل‌های مختلف در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند. از انتشار پوسترهای مختلف تا برگزاری گفت و گو با موضوعاتی که مرتبط با نامزد مورد نظر است.

۴۰ شهر و ۳۹۹ روستای بوشهر شورا دارند

داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری در استان بوشهر برای تشکیل ۳۹۹ شورای روستا با هزار و ۲۸۹ کرسی و ۱۵ تیره عشایری با ۴۵ کرسی با هم رقابت می‌کنند.

داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها نیز در ۴۰ شهر و برای رسیدن به ۲۱۰ کرسی شامل ۳۶ شورا با پنج کرسی، سه شورا با هفت کرسی و مرکز استان با ۹ کرسی رقابت می‌کنند.

انصراف ۲۴ داوطلب انتخابات شورا‌های شهر و روستا در شهرستان بوشهر

فرماندار بوشهر گفت: ۷ داوطلب در حوزه روستایی و عشایری و ۱۷ داوطلب در حوزه شهری از ادامه حضور در انتخابات شورا‌های اسلامی انصراف داده‌اند.

انصراف ۲۴ داوطلب انتخابات شورا‌ی شهر و روستا در بوشهر/ تبلیغات پیش از موعد داوطلبان و هواداران

به گفته عباس جمشیدی با توجه به انصراف‌های صورت گرفته هیچ یک از روستا‌های شهرستان بوشهر برای برگزاری انتخابات شورا‌ها از حد نصاب خارج نشده‌اند.

انتخابات شورا‌های شهر و روستا در۱۹ چهار شهر و روستای شهرستان بوشهر برگزار می‌شود.

تعیین ۴۳ شعبه اخذ رای در شهرستان دیلم

فرماندار دیلم گفت: ۴۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۲۸ خرداد در این شهرستان پیش بینی شده‌است که ۳۶ شعبه ثابت و ۷ شعبه سیار هستند.

احمد دشتی افزود: برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر وروستا در این شهرستان، ۱۹ شعبه ثابت در شهر دیلم، سه شعبه در شهر امام حسن، هشت شعبه ثابت در روستا‌های بخش مرکزی و ۶ شعبه ثابت در روستا‌های بخش امام حسن درنظرگرفته شده‌است.

انصراف ۲۴ داوطلب انتخابات شورا‌ی شهر و روستا در بوشهر/ تبلیغات پیش از موعد داوطلبان و هواداران

او بیان کرد: با توجه به استقرار شرکت‌های نفتی در این شهرستان، چهار شعبه سیار در شهر دیلم و سه شعبه سیار برای بخش امام حسن پیش بینی شده‌است.

انتخابات شورای شهر در شهر بوشهر تمام الکترونیک خواهد بود

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر در شهر بوشهر به صورت تمام الکترونیک خواهد بود.

خسرو دهقانی افزود: افزون بر ۸ کلان شهر در ۱۶ شهر و مرکز استان کشور، انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود که شهر بوشهر نیز جزء همین شهر‌ها است و انتخابات شورای شهر در آن به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

او درباره انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی در شهر‌ها و روستا‌های دیگر نیز بیان کرد: بیشتر فرایند‌های انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات سایر شهر‌ها و روستا‌های استان تا کنون به صورت الکترونیک بوده و در روز اخذ رای نیز به جز فرایند صدور تعرفه و شمارش آرا، بقیه فرایند‌ها از جمله احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی خواهد بود و تمامی شعبه‌های اخذ رای به دستگاه احراز هویت مجهز خواهند شد.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، جمعه ۲۸ خرداد۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.