ناامیدی در جامعه، پیامد منفی تعطیلی یک واحد تولیدی

استاندار خراسان جنوبی گفت: مهمترین پیامد منفی و نامطلوب تعطیلی یک واحد تولیدی، تزریق حس ناامیدی به جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در شورای اداری شهرستان خوسف، گفت: وقتی یک واحد صنعتی بزرگ در منطقه‌ای راه اندازی می‌شود، انتظارات زیادی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: کسی که در یک منطقه سرمایه گذاری می‌کند و این توقع را ایجاد می‌نماید، نمی‌تواند به تنهایی به این نتیجه برسد که واحد تولیدی خود را تعطیل نماید.

به گفته ملانوری؛ کسی که کارخانه یا کارگاهی فعال می‌کند، باید کارش را ادامه دهد چرا که تعطیلی آن باعث ناامیدی جامعه می‌شود.

استاندار تصریح نمود: در همین راستا همه ما مکلفیم با تعامل و هم افزایی و با استفاده از همه امکانات و تجهیزات در اختیار و نیز بهره برداری از توان بخش خصوصی، موانع را برطرف نماییم تا واحد‌های تولیدی با آرامش خاطر به کار خود ادامه بدهند.

وی به نتایج بازدیدش از کارخانه چدن اشاره کرد و گفت: این کارخانه که با سرمایه گذاری چینی‌ها راه اندازی شده الان تعطیل است، در حالی که این موقعیت را دارد که دوباره راه اندازی شود.

ملانوری ادامه داد: مشکل آب، برق و ... این کارخانه حل شده، لذا متعهد شده اند که تا پایان تیرماه، واحد چدن را فعال نموده، اشتغال تعطیل شده را برگردانند و روند اجرای واحد تولید فولاد را نیز سرعت ببخشند.

استاندار از وضعیت نامطلوب ورودی‌ها و معابر شهرک صنعتی خوسف گفت و متذکر شد: اداره کل راه و شهرسازی با همراهی شرکت شهرک‌های صنعتی استان باید برای اصلاح ورودی و خروجی و معابر شهرک برنامه ریزی نمایند.

او تکمیل بیمارستان را از برنامه‌های اولویت دار برشمرد و اظهار داشت: با توجه به کندی پیمانکار در روند اجرای کار، دانشگاه علوم پزشکی موضوع را پیگیری نماید.

ملانوری تأکید کرد: چنانچه رویه موجود قابل اصلاح نیست، باید نسبت به فسخ قرارداد و تعیین مشاور جدید اقدام شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.