رژیم صهیونیستی بازداشت گسترده فلسطینیان را آغاز کرد

منابع حقوقی در فلسطین اعلام کردند پلیس رژیم اشغالگر با هدف انتقام از فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی بازداشت‌های گسترده‌ای را آغاز کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، منابع حقوقی در فلسطین امروز (دوشنبه) خبر دادند، پلیس رژیم اشغالگر با هدف انتقام از فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸، بازداشت‌های گسترده‌ای را آغاز کرده است.

پلیس رژیم اشغالگر در توجیه اقدام خود، بازداشت فلسطینیان را اعمال قانون علیه نقض کنندگان قانون دانست و رسانه‌های صهیونیستی نیز با پوشش خبر بازداشت‌های گسترده در جامعه عرب‌های ساکن اراضی اشغالی، خبر دادند تاکنون حدود ۵۰۰ نفر بازداشت شده‌اند.

خبرنگار المیادین نیز اعلام کرد: نیرو‌های اشغالگر همچنان به محاصره محله شیخ جراح در قدس اشغالی ادامه می‌دهند و محدودیت‌های زیادی بر اهالی این منطقه اعمال می‌کنند.

نیرو‌های اشغالگر چهار ورودی این محله را با موانع فلزی و بلوک‌های سیمانی بسته اند و در ساعات گذشته از ماشین‌های آب‌پاش، بمب‌های صوتی و گلوله‌های گاز اشک آور علیه اهالی این محله و حامیان آن‌ها استفاده کردند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۴۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
مقاومت اسلامی هم باید مقتدرانه و قدرتمندانه ورود کند و صهیونیستها را بگیرد و بازداشت و اسیرشان کنند دوران بگیر ببر ببند بزن اسیر کردن یک طرفه ناجوانمردانه در سر تا سر فلسطین اشغالی گذشته هیچ کجای فلسطین اشغال شده برای صهیونیستها نباید امن باشد حیدروار مقابله به مثل کنید و خیبر کنشون کنید و از سرزمینهای اشغالی فراریشون دهید نگذارید صهیونیستها شما فلسطینیان را در فشارهای مختلف قرار دهند و آوارتون کنند شما صهیونیستها رو در فشارهای مختلف قرار دهید و آنان را آوارشون کنید این سر زمین متعلق به فلسطینیان است . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار