انتقاد نماینده جمهوری خواه آمریکا از دروغگو‌یی‌های ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری

آنتونی گنزالس، نماینده جمهوری خواه ایالت اوهایو اعلام کرد ترامپ در مورد انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته دروغ‌های زیادی به مردم گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، آنتونی گونزالس، نماینده جمهوری خواه آمریکا گفت به شدت نگران رویکرد جمهوری خواهان در پیروی از سیاست‌های اشتباه ترامپ است.

این نماینده که یکی از ۱۰ نماینده جمهوری خواه بود که به استیضاح دوم ترامپ رای مثبت داد، عنوان کرد: معتقدم دروغ‌های ترامپ درباره روند انتخابات منجر به خشونت‌های ۶ ژانویه و در نهایت حمله به کنگره شد. این اتفاق می تواند برای حزب جمهوری خواه فاجعه آمیز و به شدت غیرمسئولانه باشد.

گونزالس در ادامه تصریح کرد: اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم با رویکرد و سیاست‌های فعلی در حزب جمهوری خواه نمی‌توانیم اکثریت آرا را در مجلس سنا به دست بیاوریم و این می‌تواند برای ما یک شکست حزبی و سیاسی سنگین باشد.

این نماینده جمهوری خواه اظهار کرد: چهار سال ریاست جمهوری ترامپ کافی بود تا حزب جمهوری خواه جایگاه خود در مجلس سنا و نیز کاخ سفید را از دست بدهد.

ترامپ و هوادارانش همچنان پس از گذشت چند ماه از انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌هایی را مبنی بر تقلب و دزدیده شدن آرا توسط دموکرات‌ها منتشر می‌کنند. اگرچه این ادعا‌ها در بررسی‌های مختلف مورد پذیرش قرار نگرفته و رد شده، ولی طبق یک نظرسنجی مشخص شده است که ۷۰ درصد جمهوری خواهان باور دارند که تقلب گسترده موجب پیروزی بایدن در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار