افزایش تعداد شعب اخذ رای در شهرستان تاکستان

فرماندار تاکستان گفت:به جهت حفظ سلامت شهروندان در شرایط کرونایی و دسترسی آسان شهروندان به محل اخذ رای تعداد شعب در انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان تاکستان افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، طاهری فرماندار تاکستان گفت: تعداد شعب اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا شهرستان تاکستان افزایش یافته است که حفظ سلامتی مردم و نزدیکی محل زندگی و دسترسی آسان به محل اخذ رای از جمله عوامل افزایش شعبات اخذ رای بوده است.

طاهری افزود: تعداد ۱۸۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش رو پیش‌بینی شده است که تدابیر لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات اندیشیده و همچنین برنامه‌ریزی لازم برای تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز صورت گرفته است.

طاهری ادامه داد: از تعداد ۱۸۵ شعبه‌ی اخذ رای، تعداد ۹۹ شعبه به شهر تاکستان و بخش مرکزی، تعداد ۳۳ شعبه به بخش اسفرورین، تعداد ۲۴ شعبه به بخش خرمدشت و تعداد ۲۹ شعبه برای بخش ضیاآباد در نظر گرفته شده است که در مجموع ۱۴۹ شعبه به صورت ثابت و ۳۶ شعبه به صورت سیار صورت خواهد گرفت.

جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان تاکستان به ریاست طاهری فرماندار و با حضور سلطانی رئیس دادگستری شهرستان، رجبی دادستان و جعفر زادگان معاون سیاسی فرماندار با موضوع تعیین و تایید شعب اخذ رای در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.