اضافه شدن ۲ شعبه اخذ رای در شهرستان آوج

فرماندار شهرستان آوج گفت: در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در جلسه هیات اجرایی انتخابات موافقت شد ۲ شعبه و صندوق رای در شهرستان آوج اضافه شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در جلسه هیات اجرایی انتخابات شهرستان آوج که با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و هیات نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان آوج برگزار شد،گفت: در این جلسه با اضافه شدن ۲ شعبه و صندوق رای در شهرستان آوج موافقت شد و تعداد شعب اخذ رای به ۳۴ شعبه افزایش یافت.

علیرضایی افزود: براساس این تصمیم یک شعبه ثابت در شهر آبگرم و یک شعبه سیار در بخش مرکزی به شعب اخذ رای در شهرستان اضافه شد.

او اضافه کرد: برگزاری انتخابات رقابتی و با مشارکت حداکثری در سلامت و امنیت کامل اولویت ستاد انتخابات شهرستان آوج خواهد بود و امیدواریم با رقابتی شدن و تکثر کاندیدا‌های ریاست جمهوری، شاهد یک انتخابات پرشور در ۲۸ خردادماه باشیم.

علیرضایی افزود: داغ شدن تنور انتخابات با رقابتی شدن فضا شکل خواهد گرفت و بخش عظیمی از یخ‌های سردی و بی تفاوتی در جامعه را آب خواهد کرد.

او اضافه کرد: بزرگترین پشتوانه عزت، افتخار و اقتدار ملی، مشارکت و حضور حداکثری مردم است و قطعا رئیس جمهوری که با آرای بالا به پاستور ورود کند قوی‌تر از کاندیدایی که با رای پایین برنده انتخابات می‌شود، در عرصه‌های بین المللی حضور خواهد داشت.

فرماندار شهرستان آوج گفت:همه کسانی که دل در گرو یک ایران آباد و آزاد دارند باید با فراهم کردن بستر حضور شخصیت‌ها و افراد با گرایش‌های مختلف سیاسی در عرصه انتخابات به تحقق این امر مهم کمک کنند.

جلسه هیات اجرایی انتخابات شهرستان آوج با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و هیات نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان آوج برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.