نامه هنیه به رهبر انقلاب/ جنایات رژیم صهیونیستی از سوی مقاومت فلسطین بی‌پاسخ نمی‌ماند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نامه به رهبر انقلاب تاکید کرد جنایات رژیم صهیونیستی از سوی ملت و مقاومت فلسطین بی‌پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نامه‌ای جدید به رهبر معظم انقلاب با اشاره به تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین، گفت: تماس‌های بسیاری با طرف‌های مختلف برقرار کردیم و از آن‌ها درخواست کردیم تا مانع از پیشبرد جنایات و اهداف شوم دشمن شوند.

وی تصریح کرد: طی این تماس‌ها هشدار دادیم که این جنایات رژیم صهیونیستی قطعا از سوی ملت و مقاومت فلسطین بی‌پاسخ نمی‌ماند.

اسماعیل هنیه تاکید کرد: اصرار سران جنایتکار اسرائیل بر تداوم تجاوزات خود علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین، مستلزم پاسخی قاطع و مشروع از طریق مقاومت در نوار غزه بود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس افزود: در حال حاضر امروز دشمن اسرائیلی با کشنده‌ترین سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی آن هم بصورت شبانه‌روزی علیه مردم غزه دست به وحشیانه‌ترین جنایات می‌زند.

وی ادامه داد: این رژیم منحوس در کنار اقدامات خود فجیع‌ترین جنایات را در حق تظاهرکنندگان در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ مرتکب می‌شود.

هنیه با تاکید بر اینکه ما در برابر این جنایت‌های بی‌وقفه، خواستار تحرک فوری و بسیج مواضع اسلامی و عربی و بین‌المللی به منظور اتخاذ مواضعی قاطع و اجبار دشمن صهیونیستی به توقف جنایات خود علیه مردم تحت محاصره غزه، هستیم، گفت: ما خواستار توقف هرگونه تجاوز علیه ساکنان قدس و مقدسات آن از یک سو و همچنین پایان دادن به هرگونه تعدی علیه مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی در داخل آن هستیم.

ساعاتی پیش نیز، گروه‌های مقاومت و جریان‌های فلسطینی با ارسال نامه‌هایی جداگانه، به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مواضع رهبر انقلاب در روز قدس امسال تشکر کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
زنده باد فلسطین
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار