تداوم ثبت نام از طلاب استان فارس تا پایان اردیبهشت

مسئول مدرسه علمیه منصوریه گفت: ثبت نام از پایه‌های یک تا سه حوزه تا پایان اردیبهشت و سایر پایه ها تا پایان تیرماه ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله علیرضا حدائق مسئول مدرسه علمیه منصوریه  بیان کرد: با پایان یافتن تاریخ اعلام شده طلابی که برای حوزه در حوزه علمیه نام نویسی کرده آن به صورت کمیسیونی نسبت به پذیرش آنان اقدام می‌شود.

او، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه مولی الموحدین شیراز جذب کننده طلاب پایه‌های یک تا سوم حوزه بوده و حوزه علمیه خاتم الانبیا نیز پایه‌های چهارم تا ششم طلاب برادر را جذب می‌کنند این در حالی است که حوزه علمیه غدیریه نیز نسبت به پذیرش طلاب خواهر در سطح یک اقدام می‌کند.

حدائق، ادامه داد: در مدرسه منصوریه نیز سطح ٢ و ٣ حوزه از پایه ٧ تا اتمام درس سه و خارج، پذیرش می‌شود.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه، افزود: طلابی که در این مدرسه پذیرش می‌شوند از فرصت حضور در کلاس درس اساتید فقه و اصول بهره مند می‌شوند.

او، اضافه کرد: برای اولین بار دوره‌های تخصصی مهدویت به مؤسسه و بنیاد مهدویت واگذار شد.

حدائق، گفت: اعضای شورای شهر باید خادم مردم باشند و هر کسی که حال نوکری و خدمت ندارد، جلو نیاید.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه، بیان کرد: مدیری که در دسترس مردم نیست، به درد خادمی نمی‌خورد  زیرا این گونه افراد نباید مسئول شوند.

او، در خصوص انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: به کسانی رأی دهیم که شورای شهر و ریاست جمهوری را ملک خود ندانند و آن را امانتی بدانند که مالکیتش اعتباری است.

حدائق، ادامه داد: اسلام با اسراف مخالف است و در وضعیت فعلی اقتصادی که فقر و مشکلات معیشتی وجود دارد باید مراقب تبلیغات انتخاباتی باشیم که تبلیغاتی معقول در نظر کاندیداها باشد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار