توزیع ۸۰ هزار قرص نان رایگان بین نیازمندان فارس

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۰ هزار قرص نان رایگان بین نیازمندان فارس توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق در حاشیه مراسم توزیع افطاری بین نیازمندان شهرستان شیراز، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای درک ارزش‌های دینی و معنوی دانست و اظهار داشت: خدمات مبلغان دینی و تبلیغ هفتگی در ایام شیوع کرونا تعطیل نشده بلکه به دلیل شرایط کنونی تغییر پیدا کرده است.

او افزود: از ابتدای شیوع این بیماری منحوس تا به امروز بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه و حضور فعال مومنان ۱۳ هزار بسته معیشتی و ۷ هزار پرس غذای گرم به همت خیران و قرارگاه عمار بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز با بیان اینکه بیش از ۸۰ هزار قرص نان رایگان توسط طلاب قرارگاه عمار بین مستمندان و خانواده‌های نیازمند توزیع شده است، ادامه داد: همچنین مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان وجه نقد به خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند واریز شده است.

حجت الاسلام حدائق از اعطاء و پرداخت ۴۰۰ میلیون وام قرض الحسنه توسط بانک رسالت به واسطه خیران به افراد آسیب دیده از کرونا خبر داد و افزود: با مشارکت خیران و حوزه علمیه منصوریه شیراز ۵ سری جهیریه کامل آماده و به زوج‌های جوان مناطق محروم اهداء شد.

او تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی ۲۰ دستگاه گوشی هوشمند و تبلت و بیش از ۳۰۰ بسته آموزشی، تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی به دانش‌آموزان کم برخوردار شیراز اهدا شده است.

مسئول قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز از توزیع ۴۰۰ بسته بهداشتی خبر داد و گفت: ۱۵ گروه از طلاب قرارگاه در نقاط مختلف شهر به صورت متمرکز با کانون‌های فرهنگی مساجد که تحت پوشش این قرارگاه بودند، مسئولیت ضدعفونی معابر و حسینیه‌ها و مساجد را به عهده داشتند.

حجت الاسلام حدائق در ادامه با اشاره به طرح بزرگ ضیافت کریم، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال با هدف کمک به محرومان و آسیب دیدگان از کرونا ۱۰۰۰ بسته معیشتی با همکاری ناحیه مقاومت شهرستان خفر و حوزه علیمه منصوریه توزیع شده است.

او افزود: به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجبتی (ع) که با نام اطعام ایتام و نیازمندان نامگذاری شده است، ۸۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل اصول بهداشتی و حفظ شان خانواده‌های جامعه هدف، در بین نیازمندان مناطق حاشیه شهر توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز بیان کرد: هم‌چنین در ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار قرص نان به صورت رایگان و با شناسایی محله‌های محروم در بین نیازمندان خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.