توقف قیمت مرغ در ایستگاه ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان

مدتی قبل بازار مرغ در خراسان جنوبی با بی ثباتی قیمت و کمبود مواجه شده بود اما اکنون شاهد ثبات در این بازار و تمام شدن صف‌های بی پایان مرغ در سطح استان هستیم.

زجاجی رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ، تخم مرغ و مواد پروتئینی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در بحث مرغ کمبودی نداریم و مدتی است قیمت مرغ روی کانال ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان توقف کرده است و فروش با قیمت بالاتر تخلف به حساب می‌آید.

او افزود: در مورد بحث تعداد و فراوانی مرغ مشکلی وجود ندارد و حتی گاهی فروشندگان مرغ از کم شدن فروش گلایه می‌کنند که این به معنی فراوانی مرغ در سطح شهرستان است.

زجاجی همچنین در مورد ادعای فروشندگان در مورد مرغ سبز تصریح کرد: چیزی تحت عنوان مرغ سبز وجود ندارد و هیچ مرغ بدون هورمونی صرف مدت ۴۵ روز به مرحله کشتار نمی‌رسد که بتوانند به فروش برسانند.

رئیس اتحادیه قروشندگان مرغ، تخم مرغ و مواد پروتئینی بیرجند ادامه داد: مرغ‌هایی که مدتی تحت عنوان مرغ سبز در سطح بازار به فروش می رسید، فقط درصد کمتری دارو و آنتی بیوتیک در روند پرورش آن‌ها استفاده می شد و با قیمت بالاتری به فروش می‌رسید.

او در پایان اظهار کرد: چند روزی است فروش و توزیع این مرغ‌ها در پروتئینی‌ها به طور کلی ممنوع و قدغن شده است و در صورت توزیع، تخلف به حساب آمده و با فروشنده‌ی متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.