لزوم توجه به دستاورد‌های انقلاب در انتخابات

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: انتخابات پیش رو یکی از مهم‌ترین انتخابات‌هاست و باید در آن به دستاوردهای انقلاب توجه کرد.

حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ستاد انتخابات باید در زمینه تبیین دستاورد‌های انقلاب به‌صورت ویژه فعالیت داشته باشد تا حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم و با تبیین درست این دستاورد‌ها، افراد خاکستری را وارد میدان کنیم.

اوافزود: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی را باید یک نیاز فوری جامعه دید و تمام اعضای ستاد انتخابات باید با تمام توان و ظرفیت، مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنند.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: ستاد انتخابات به‌صورت مصداقی ورود پیدا نمی‌کند، بنابراین ورود ما تبیین‌گرانه خواهد بود و در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش بسیار مهمی دارد و باید افراد متعهد و متخصص این حوزه با جدیت ورود پیدا کنند و این میدان را به دشمنان نظام واگذار نکنند.

مدیرکل تبیلغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: فضای مجازی هم در ترغیب و تشویق مردم برای حضور در انتخابات تاثیر بسزایی دارد و این فضا باید به صورت دقیق رصد شود.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.