کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در کش و قوس تامین اعتبار

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از عدم ابلاغ بودجه وام‌های اشتغال این نهاد برای امسال خبر داد.

نخعی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: باتوجه به عدم ابلاغ بودجه امسال، از ابتدای سال یک میلیارد تومان از محل اعتبارات  پارسال، وام اشتغال به مددجویان پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه ۵۳ نفر از مددجویان با دریافت این وام‌ها از سوی کمیته امداد امام خمینی استان مشغول به کار و خودکفا شده اند، افزود: وام‌های پرداخت شده برای اشتغال در زمینه‌های دامپروری، خدمات، صنعتی و کشاورزی بوده است.

نخعی با بیان اینکه هزار و ۱۴۷ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان در سال گذشته خودکفا شده اند، اظهارکرد:در حال حاضر سقف تسهیلات برای مددجویان ۸٠میلیون تومان است و برای دیگر افراد ۵٠میلیون تومان است.

 معاون  اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باز پرداخت این وام‌ها ۷ ساله و با سود ۴درصد است گفت: توانمندسازی و شکوفایی استعداد‌ها و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهم‌ترین اهداف این نهاد است.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.