پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، متن پیام استاندار خراسان جنوبی به شرح زیر است:

به نام خدا

"اگر یک کشور مایل است که اقتصاد پیشرفته، مستقل و پررونقی داشته باشد، باید به قشر کارگر اهمیت بدهد". رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

کارگران، این قشر شریفی که دستشان بوسه گاه رسول مهربانی‌ها شد، همچون بازوانی توانمند، همواره نقشی مهم و اساسی در راه تعالی و شکوفایی جامعه داشته و دارند.

بدون تردید، رمز پیشرفت و ترقی کشور، به استعداد و توان سرمایه انسانی متخصص و متعهد، گره خورده و کارگران، این پتانسیل بی نظیر و مؤثر در تولید، همواره از نیرو‌های وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

اقتدار و پیشرفت‌های حاصل شده در جامعه بین المللی طی ۴۲ سال گذشته، مرهون اهتمام و کوشش مثال زدنی و نجیبانه کارگرانی است که با عزم و اراده، در خط مقدم جبهه تولید و اشتغال تلاش کرده و برای رفع نیاز‌های کشور و گردش چرخ‌های تولید و صنعت و بالطبع عزت اقتصادی میهن عزیزمان، مجاهدت می‌نمایند.

یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر، فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به مقام شامخ کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن و توسعه کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند و بی شک در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به عنوان "تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی" مزین گشته، حضور متعهدانه این عزیزان، در پیشبرد اهداف اقتصادی و گرداندن چرخ تولید داخلی کشور، بیش از گذشته تأثیرگذار است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را خدمت تمامی فعالان و زحمتکشان عرصه کار و تولید، به ویژه کارگران معزز خراسان جنوبی که جهادگران واقعی سنگر اقتصادند، تبریک عرض می‌نمایم و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

امید که در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو همت و تلاش همه کارگران این مرز و بوم، و البته همراهی همگان با ارکان اصلی تولید از طریق استفاده از کالای ایرانی، بیش از پیش شاهد دمیده شدن شور و امید در چرخه اقتصادی استان در بخش تولید و اشتغال باشیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۱۳:۰۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هعی روزمون مبارک خخخخ