شیرینی ضیافت الهی با وجود کرونا تلخ شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مراسم‌ ده روز اول ماه مبارک رمضان امسال، بیشتر در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بخشی پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: با توجه به این که در ده روز اول ماه مبارک رمضان محدودیت‌های کرونایی اعلام شده، مراسم‌ بیشتر در فضای مجازی برگزار خواهد شد و برگزاری مراسم در بقاع هم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی امکان پذیر است.

او با اشاره به این که در ایام ماه مبارک رمضان ۱۰ مبلغ بومی و ۹ مبلغ اعزامی با هدف تبیین معارف اسلامی خواهیم داشت افزود: همچنین در این ایام از آیت الله فاضل گلپایگانی دعوت شده که به عنوان سخنران و مفسر در مجالس حضور داشته باشند.

بخشی پور با اشاره به پخش مراسم  از طریق صدا و سیما اظهار کرد: ۲۷ جلسه ، ۲۰ مراسم تلاوت، ۵ محفل انس با قران در بقاع متبرکه برگزار و از طریق صدا وسیما پخش خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تصریح کرد: در ۱۷ بقعه متبرکه، ۱۹ کلیپ با بحث معرفی امام زادگان، برنامه های توضیح احکام وقف، برگزاری ۳۰ برنامه پیامکی ویژه ماه مبارک رمضان از طریق فضای مجازی انجام خواهد شد.

او بیان کرد: تا کنون حدود ۶۲۰ سبد غذایی از محل نیات موقوفات پیش بینی شده است و از محل افطاری ۱۱ هزار ۸۰۰ پرس غذای گرم به صورت بیرون بر در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

بخشی پور گفت: از ابتدای سال تا ۲۵ فروردین ماه ۱۱ وقف جدید در استان داشته ایم.

او با اشاره به برنامه های اجرا شده در فروردین ماه ادامه داد: اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۰ بقعه، اجرای برنامه تحویل سال در ۲۷ بقعه، ضدعفونی ۲۳ بقعه و برپایی ایستگاه بهداشت و سلامت در ۳ بقعه از جمله برنامه هایی بوده که در این مدت برگزار شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.