کشف طیور زنده فاقد مجوز در بشرویه

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک وانت نیسان ۵۰۰ قطعه انواع طیور زنده غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشت کشف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ مریمی فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه گفت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک وانت نیسان مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از وانت نیسان ۴۴۰ قطعه جوجه مرغ و ۶۰ قطعه جوجه بوقلمون زنده فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند که ارزش ریالی این بار بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۶۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ مریمی بیان کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.