هوشیاری پلیس قاچاقچیان مواد را ناکام گذاشت

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۱۸۰ کیلو گرم مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف و ضبط شد.

سرهنگ شجاعی نسب جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک وانت نیسان مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از وانت نیسان ۵۵ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و یک خودرو توقیف شد، بیان کرد: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین شب گذشته مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی مواد مخدر در یکی از روستا‌های این شهرستان، موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: مأموران محل دپوی مواد مخدر را شناسایی کرده و تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند که در بازرسی‌های انجام شده، ۳ کیسه حاوی ۱۲۶ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم که قصد تحویل آن به سوداگران مرگ را داشت، دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی نسب تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان کردند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار