برادر مارادونا: دیگو هر شب در خواب با من حرف می‌زند

برادر دیگو مارادونا همچنان دلتنگ اسطوره تیم ملی فوتبال آرژانتین است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هوگو مارادونا، یکی از  برادران دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال با بیان اینکه دیگو در خواب با او صحبت می‌کند، اظهار کرد: برای برخی از طرفداران فوتبال مرگ دیگو  فقط مرگ یک بازیکن فوتبال تلقی شد، اما برای من دشوار بود چرا که او برادر  و از خون من است. از مراسم خاکسپاری دیگو چیزی به نام ویروس کرونا ندیدم چرا که مردم  به صورت خودجوش یاد دیگو را در سراسر آرژانتین زنده کردند.

هوگو  مارادونا ادامه داد: اکثر اوقات وقتی خواب می‌بینم دیگو با من صحبت می‌کند و بعضی از شب‌ها از خواب بیدار می‌شوم و می‌بینم که  صحبت‌های او در ذهن من می‌پیچد. مرگ او  از نظر روانی بار شدیدی روی من گذاشت. او نمی‌توانست روزی برای خرید روزنامه به تنهایی به خیابان برود و یا آرام غذا بخورد، به خصوص هنگامی که در ناپل ایتالیا بود. اگر او می‌خواست غذایی در رستورانی بخورد پلیس مجبور می‌شد بار‌ها خیابان‌ها را ببندد.  

هوگو در پایان گفت: دیگو دیگر آرزویی برای تحقق نداشت چرا که در فوتبال  به همه چیز دست یافت و اقدامات او از دوران جوانی  شهرت و ستاره شدن را برایش به ارمغان آورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار