محتکر سیمان در چنگال قانون

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه گفت: در بازرسی از یک انبار در این شهرستان بالغ بر ۶ تن سیمان کشف شد.

ملائی رئیس اداره صنعت، معدت و تجارت سربیشه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به دنبال تشدید بازرسی‌ها و دریافت برخی گزارشات مردمی در خصوص احتکار، مقادیری مصالح ساختمانی به ویژه سیمان کشف شد.

او افزود: با هماهنگی انجام شده با فرماندهی انتظامی شهرستان و اداره کل تعزیرات حکومتی استان از یک انبار در شهر سربیشه بازرسی انجام و بالغ بر ۶ تن سیمان کشف شده است.

ملائی همچنین از شناسایی یک فقره تخلف عرضه خارج از شبکه نان خبر داد و گفت: ارزش این پرونده‌ها بالغ بر حدود ۵۰ میلیون ریال است که جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت سربیشه با اشاره به افزایش بازرسی‌ها در قالب طرح نوروز ۱۴۰۰ و همچنین بازرسی‌های سرزده در ایام تعطیل، افزود: برخورد با متخلفین به منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و حمایت از فعالین قانون مدار در حوزه اصناف ضروری است و این بازرسی‌ها ادامه دار خواهد بود.


بیشتر بخوانید


او در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و غیر صنفی از قبیل کم فروشی، گران فروشی، احتکار مراتب را به سامانه ۱۲۴ این اداره اطلاع داده تا مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.