نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

ساخت بسیاری از پروژه‌ها در استان با تأخیر مواجه است

حجت الاسلام عبادی گفت: بسیاری از پروژه‌ها در خراسان جنوبی نسبت به سایر استان‌ها عقب مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استان ما با وجود اینکه جمعیت پایین و راه‌های مواصلاتی زیادی دارد، ولی با عقب ماندگی‌هایی رو برو است.

او افزود: راه‌های ترانزیتی که در خراسان جنوبی وجود دارد، باید مورد توجه مسئولین وزارتخانه قرار گیرد همچنین راه مواصلاتی بیرجند_قاین و سایر پروژه‌ها باید خیلی زودتر از این‌ها به سرانجام می‌رسید.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: چندی پیش که تصادفی در یکی از این مسیر‌ها صورت گرفته بود، می‌گفتند این راه روستایی است، اما استفاده ترانزیتی می‌شود؛ خیلی از پروژه‌ها در استان نسبت به سایر استان‌ها عقب مانده است که با توجه به جدیت آن باید به صورت مستند و مستدل از مقامات بالایی مطالبه شود.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین در این ۸ سال اخیر مسکن آسیب‌های فراوانی دید و برای مردم مشکلات زیادی ایجاد شد.

او ادامه داد: مسکن به معنی جایی است که انسان در آنجا سکون پیدا می‌کند و پس از درگیری‌های که یک انسان در جامعه و کارش وجود دارد، روان و اعصابش را در خانه آرامش می‌دهد، اما در شهر بیرجند برخی از ساختمان سازی ها باعث برهم ریختن آرامش مردم شده است و دلیل آن این است که وسط کوچه‌ها و بین خانه‌ها ساختمان سازی شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.