بلایی که شرکت های حمل و نقل بر سر تولید می‌آورند

چرخ‌های تولید در بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک خراسان جنوبی مدتی است بر مدار رونق نمی‌چرخد و کمبود کامیون برای ارسال بار به نقاط مختلف کشور، دغدغه این روز‌های مدیران آن است.

فلاحی مدیرعامل کارخانه کاشی و سرامیک فرزاد بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: روز‌های تعطیل، کامیونی برای حمل بار در بیرجند نیست و تولیدات کاشی را مجبوریم انبار کنیم که بیشتر مواقع نتیجه‌ای جز خسارت برای ما ندارد.

او با بیان اینکه جنب کارخانه، شرکت باربری داریم افزود: در روز‌های تعطیل حداقل به ۱۰۰ دستگاه تریلر برای حمل کاشی نیازمندیم که چون کامیون نیست، تولیدات دپو می‌شوند.

فلاحی تصریح کرد: خراسان جنوبی خیلی نیازمند خودروی سنگین حمل بار است و پیگیر تأمین ۱۰۰ دستگاه تریلر هستیم تا سفارش مشتریان داخلی و خارجی بیش از این روی زمین نماند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل کارخانه کاشی و سرامیک فرزاد بیرجند تأکید کرد: کمبود کامیون باربری معضل بزرگی برای تولیدکنندگان خراسان جنوبی است و در برخی روز‌ها با هزار مشقت، بار کارخانه را به دست مشتری می‌رسانیم.

او بیان کرد: تولیدکننده نباید دغدغه حمل و جابجایی کالا را داشته باشد و حاضریم اگر تسهیلات کم بهره در اختیارمان قرار گیرد، برای خرید کامیون و تریلر اقدام کنیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
اگه بیرجند راه آهن داشت مثل طبس اینقد مشکل حمل و نقل نداشت...زاه آهن درست از کنار کارخانه زغال سنگ طبس میگذره و واگن های باری کنسانتره رو به کارخانه های بزرگ فولاد می رسونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
قیمت لاستیک، تعویض روغن و قطعات یدکی خودروهای سنگین رفته بالا و رانندگان میگن کرایه های فعلی به صرفه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
باز نکنه کرایه حمل میخواد بره بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
بی جهت نیست کارخونه ها تعطیل میشن...
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۸:۲۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
تولیدکننده چه گناهی داره که اینقدر باید مشقت بکشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
جای یه شرکت باربری بزرگ واقعا در استان خالیه