پلیس قاچاقچی احشام را ناکام گذاشت

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه از کشف هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز و ۱۸ رأس احشام قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ تقی زاده جانشین انتظامی شهرستان سربیشه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام و طیور، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک کامیون و یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو‌ها هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی و ۱۸ رأس احشام قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی طیور و احشام کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.


بیشتر بخوانید


سرهنگ تقی زاده عنوان کرد: مأموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه با بیان اینکه مبارزه با قاچاق احشام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.