کشف تریاک با چاشنی خرما

جانشین انتظامی شهرستان طبس از کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک و سایر مواد مخدر در بازرسی از یک کامیونت خاور بار خرما در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباسی جانشین انتظامی شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران ایست و بازرسی دیهوک شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک کامیونت خاور حامل بار خرما که در حال حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی تکمیلی از کامیونت خاور ۹۲ کیلوگرم تریاک و سایر مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل بار خرما جاساز شده بود کشف کردند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ عباسی بیان کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامی شهرستان طبس با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.