اینانلو: برنامه اصلی من پرورش نسل جدید برای تیراندازی اندونزی بود/ قبل از اعزام به مسابقات جهانی هند واکسن دریافت می‌کنیم

سرمربی تیم ملی تیراندازی اندونزی گفت: طی ۲ سالی که در اندونزی حضور داشتم میخواستم نسل جدیدی را در تیراندازی این کشور پرورش دهم که موفق بودم.

ابراهیم اینانلو سرمربی تیم ملی تیراندازی اندونزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص حضور در مسابقات جهانی هند اظهار داشت: ما ابتدا نمی‌خواستیم به مسابقات هند برویم و مسابقات کره جنوبی را در نظر داشتیم چرا که شرایط کره خیلی بهتر از هند است، اما با توجه به تعویق افتادن مسابقات کره جنوبی و نبود تورنمنت در بازه زمانی مد نظر، ما تصمیم گرفتیم ۴ تیرانداز (۳ خانم و یک آقا) در بخش تفنگ را فقط به این مسابقات اعزام کنیم که یکی از این تیرانداز‌های ما المپیکی است.

او افزود: در مسابقات جهانی هند حدود ۴۰ کشور شرکت خواهند کرد. با توجه به این که این رقابت‌ها آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک است، همه کشور‌هایی که شانس حضور در المپیک را دارند شرکت می‌کنند. ایران هم با توجه به ۲ شانسی که برای کسب سهمیه المپیک دارد، تیراندازان خود را به این مسابقات اعزام خواهد کرد.

برنامه اصلی من پرورش نسل جدید برای تیراندازی اندونزی بود

سرمربی تیم ملی تیراندازی اندونزی با اشاره به حضور ۲ ساله خود در تیم ملی این کشور گفت: وضعیت تیم ملی اندونزی هم بسیار خوب است. طی ۲ سالی که در اندونزی حضور داشتم برنامه اصلی من پرورش نسل جدید برای تیراندازی اندونزی بوده است و این امر برایم محقق شد. امروز تمام تیراندازان تیم ملی اندونزی در بخش بانوان و آقایان همه زیر بیست سال سن دارند. در واقع به هدف اولیه خودم در تیم ملی اندونزی رسیدم. در سالی که گذشت شرایط به دلیل شیوع ویروس کرونا سخت و تمرینات ما در یک بازه زمانی تعطیل شد، اما در شرایط کرونایی موفقیت خوبی کسب کردیم و آن هم تقویت و رشد تیراندازان در بخش سه وضعیت بود. بازیکنان اندونزی در مسابقات آنلاینی هم که برگزار شد توانستند نتایج بسیار خوبی کسب کنند.

او ادامه داد: شرایطم در حال حاضر مشخص است. فعلا در تیم ملی اندونزی ماندگار هستم چرا که برنامه اصلی فدراسیون تیراندازی اندونزی مسابقات سی گیم است که ۲ ماه بعد از المپیک برگزار خواهد شد. در این رقابت‌ها که در جنوب شرقی آسیا برگزار می‌شود ۱۱ کشور شرکت می‌کنند.

پس از سال‌ها با کسب سهمیه المپیک در رشته تیر اندازی برای کشور اندونزی تاریخ سازی کردیم

اینانلو درباره کسب سهمیه المپیک برای تیم ملی تیراندازی اندونزی عنوان کرد: پس از سال‌ها با کسب سهمیه المپیک در رشته تیر اندازی برای کشور اندونزی تاریخ سازی کردیم، چرا که در گذشته کشور اندونزی به صورت افتخاری در رقابت‌های المپیک حضور داشت. در المپیک قبل ویرجینیا ترشر تیرانداز آمریکایی که فقط ۱۷ سال داشت در تنفگ بادی قهرمان شد و طلای مسابقات را گرفت. می‌توانم بگویم بی تجربه‌ترین ورزشکار توانست شگفتی ساز شود. هرچند تیرانداز‌هایی بودند که مدال جهانی داشتند، اما در این میان تنها او بود که توانست قهرمان شود. تیرانداز ما هم از هر لحاظ آماده است و شرایط بسیار خوبی دارد و امیدوارم بتواند در المپیک توکیو نتیجه بسیار خوبی کسب کند.

سرمربی تیم ملی تیراندازی اندونزی خاطرنشان کرد: نفرات اصلی تیم ملی تیراندازی اندونزی مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و قبل از اعزام به مسابقات جهانی هند هم مرحله دوم واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد تا با خیال راحت به هند و مسابقات جهانی بروند. لازم هست که بگویم دریافت مرحله اول واکسن کرونا با تصمیم گیری وزارت ورزش کشور اندونزی در یکی از ورزشگاه‌های بزرگ جاکارتا به تمام تیم‌های ملی این کشور تزریق شد تا برای اعزام به مسابقات آسوده‌تر باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار