تدوین دانشنامه دفاع مقدس بستر شکل دهی آینده جوانان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس بستری برای شکل دهی آینده جوانان است.

فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: افرادی که در جبهه و دوران دفاع مقدس به نحوی نقشی داشتند از ائمه جمعه گرفته تا بانوانی که با دوخت لباس رزمندگان در این راه قدم نهادند باید شناسایی شده و در این دانشنامه ثبت شوند.

او افزود: در هر شهرستان باید مرکزی برای انتشار آثار دفاع مقدس و مکانی برای امور فرهنگی و پرورشی به منظور گسترش ارزش‌های دفاع مقدس راه اندازی شود تا نسل جوان با برکات دفاع مقدس آشنا شوند.

فلاحی با بیان اینکه در تدوین دانشنامه دفاع مقدس برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف صورت گرفته است، گفت: تعامل و همکاری فرمانداری در جهت تکمیل اطلاعات مرتبط با بخش شهدای شاخص و رزمندگان در هر شهرستان لازم و ضروری است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی عنوان کرد: دشمن به هر روشی می‌خواهد این وحدت و همدلی را از بین ببرد ولی باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و گسترش و نشر آثار به جا مانده از دوران انقلاب و دفاع مقدس از این ارزش‌ها حراست و حفاظت کنیم.

او ادامه داد: برای ماندگاری یاد و خاطره شهدا و معرفی به نسل‌های بعدی انقلاب از تمامی آثار ادبی، هنری و کار‌های ارزشمندی که در این زمینه در شهرستان انجام شود، حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.