گروه‌های مقاومت عراقی: به مبارزه مسلحانه با اشغالگران آمریکایی ادامه می‌دهیم/ سرایا اولیاء الدم: به سفر پاپ احترام می‌گذاریم

گروه‌های مقاومت عراق از آغاز مبارزه با اشغالگران آمریکایی تا زمان اخراج آن‌ها از کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گروه‌های مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای مشترک از مبارزه با نظامیان تروریست و اشغالگر آمریکایی تا زمان اخراج آن‌ها از کشور خبر دادند.

بر این اساس، در این بیانیه آمده است: عملیات نیرو‌های مقاومت علیه نیرو‌های اشغالگر آمریکایی و پایگاه نظامی آن‌ها خواهد بود و ساختمان‌های دیپلماتیک را شامل نمی‌شود.

محور مقاومت مرحله جدیدی از مبارزه با نیرو‌های اشغالگر را آغاز کرده است که شامل مبارزه مسلحانه با تروریست‌های آمریکایی و پایگاه هایشان در عراق است و مقاومت این امر را حق شرعی و ملی خود می‌داند و در راستای حفاظت از حقوق مردم عراق این امر را پیگیری خواهد کرد.

این بیانیه تاکید دارد: هر طرف سیاسی در عراق که حافظ منافع آمریکا بوده و مخالف اخراج اشغالگران از کشور باشد خائن، ذلیل و بزدل است و وظیفه مقاومت است که به این طرف‌ها توجهی نداشته باشد. پس از بی نتیجه ماندن سایر ابزار‌ها برای بیرون کردن اشغالگران، محور مقاومت رویارویی را تنها گزینه برای حفظ آزادی، شرافت و عزت مردم عراق می‌داند.

یکی از گروه‌های نوظهور مقاومت در عراق به نام گردان‌های "سرایا اولیاء الدم" نیز با صدور بیانیه‌ای به حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد و سفر پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان که قرار است امروز جمعه انجام شود، واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است:

نخست: از سفر پاپ واتیکان به سرزمین مقدسات، سرزمین انبیاء و ائمه و صالحین و سرزمین مبارزان مجاهد استقبال می‌کنیم و به تو‌ای مرد با وقار (پاپ) می‌گوییم: این سفر شما اگر در روز‌های به اسارت گرفته شدن زنان ایزدی و مسیحی و اشغال یک سوم خاک عراق به دست داعش انجام می‌گرفت، در وجدان مصیبت دیدگان تأثیر بیشتری داشت.

دوم: گردان‌های سرایا اولیاء الدم همه انواع و اشکال عملیات نظامی را در زمان سفر پاپ فرانسیس و به خاطر احترام به آیت الله سیستانی، مرجعیت معظم عراق متوقف می‌کند چرا که ما عرب هستیم و مهمان خود را گرامی می‌داریم و مانند آمریکایی‌ها که به مهمان عراق و سرباز اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او رحمهم الله خیانت کرد، خیانت نمی‌کنیم.

سوم: عملیات مبارک و دقیق عین الاسد که اشغالگران را آزار داد و آسایش را از خائنان و اشغالگران سلب کرد به مجاهدان تبریک می‌گوییم و دست آنان را می‌فشاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
درودبرعراق
آخرین اخبار