ستاد عملیات مشترک عراق: نیرو‌های امنیتی عاملان حمله به عین الاسد را خواهند یافت

تحسین الخفاجی، سخنگوی ستاد عملیات مشترک نیرو‌های مسلح عراق اعلام کرد عملیات برای یافتن عاملان حمله به پایگاه هوایی عین الاسد ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العراقیه، تحسین الخفاجی، سخنگوی ستاد عملیات مشترک نیرو‌های مسلح عراق اعلام کرد نیرو‌های امنیتی عراقی بالاخره عاملان حمله به عین الاسد را پیدا خواهند کرد.

تحسین الخفاجی افزود: عاملان این حمله گمان نکنند می‌توانند از دست نیرو‌های امنیتی ما فرار کنند. نیرو‌های امنیتی ما قوی و توانمند هستند. کسانی که این اقدام را انجام می‌دهند، نمی‌توانند پیام منفی به جهان ارسال کنند؛ به ویژه این که ما سفری مهم پیش رو داریم و آن، سفر پاپ است. ما برای این سفر آمادگی کامل داریم و هم اکنون به علت همین سفر نگاه‌ها در سراسر جهان به عراق معطوف شده است.

او در ادامه افزود: تلاش‌های اطلاعاتی و امنیتی و ارزیابی اوضاع ادامه دارد. ما ظرفیت‌های مورد نیاز مادی و انسانی داریم و عملیات را هم آغاز کرده ایم. امروز عملیاتی مهم در شمال صلاح الدین در جنوب غربی کرکوک داشتیم. نیرو‌های امنیتی ما در نخستین ساعات آغاز عملیات به نتایج چشمگیر دست یافتند. چندین عملیات هم در بصره، الانبار و نینوا انجام دادیم. تمام این عملیات‌ها در امتداد اهداف راهبردی قرار داد.

روز گذشته نیز سخنگوی نیرو‌های مسلح عراق حمله صورت گرفته به پایگاه عین الاسد را هم راستا با منافع عراق ندانسته بود.
او گفته بود: هدف گرفته شدن پایگاه عین الاسد به نفع عراق نیست. این چنین حملاتی را گروه‌هایی انجام می‌دهند که انتساب واقعی به عراق ندارند.

یحیی رسول همچنین گفت: نیرو‌های امنیتی عملیات‌های نظامی برای پیگرد بقایای داعش را بکار گرفتند. دستگاه‌های امنیتی همچنین دستور‌های روشنی برای اتخاذ موضعی قاطع در خصوص این گروه‌ها – با وجود تفاوت اسامی و ادعاهایشان- صادر کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
خاک بر سرت که تو دیگه از تروریستهای آمریکایی حمایت نکنی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۵۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
گروبان گارسیا تپلی کار زورو بوده عمرا بتونی دستگیرشون کنی . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . مرگ و ننگ و جهنم اسفل سافلین بر آمریکایهای تروریست جنایتکاران غاصب و حامیان و همپیمانانشان و بادمجون دور قاپچیناشون که براشون دم تکون می دهند و خودشیرینی براشون می کنند . واسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار