پاپ فرانسیس: به عنوان زائر صلح به عراق سفر می‌کنم

پاپ فرانسیس در آستانه سفر خود به عراق از خود به عنوان «زائر صلح» نام برد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس ۲۴، پاپ فرانسیس  در مصاحبه ای اعلام کرد به عنوان زائر صلح به عراق سفر خواهد کرد.

پاپ فرانسیس در آستانه سفر تاریخی خود به عراق روز پنجشنبه با ادای احترام به کسانی که سالها از خشونت رنج برده اند، گفت او به عنوان زائر صلح به این سفر می رود.

پاپ فرانسیس ۸۴ ساله پیش از این طی مصاحبه‌ای با «سرویس خبری کاتولیک» شبکه سی‌اِن‌اِس، اظهار کرده بود: من کشیش آن دسته افرادی نیز هستم که زجر می‌کشند و از این رو این مسئله برای مسیحیان عراقی مهم است که شاهد حضور پاپ در کشور خود باشند، حتی اگر نتوانند با وی دیدار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۰۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
اینم ابزار کار جدید آمریکایهای تروریست فرستادنش عراق برای چهره حق به جانب نشان دادنشان دراشغالگریشان در کشور مظلوم عراق است جناب پاپ محترم شما اگر از رنج کشیدن مردم عراق عذاب وجدان گرفتید ارتش اشغالگر تروریستیتون رو از عراق خارج کنید تا از غارتگریها و جنایتکاریها و ظلم و ستمگریهاشون در جهان اسلام ناب محمدی ص دست بردارند و اخراج شوند جناب پاپ مگه داری با کورها تیلیت می خورید که اون کور مفلوک ندونه توی کاسه تیلیتی چند تا دست داره میره لقمه چربو چیلی هاپولی می کنند و کور بینوا اندکی از تیلیت شاید گیرش بیاد . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار