کاهش ۴۱ درصدی تلفات رانندگی در خراسان جنوبی

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: تعداد مصدومین و کشته‌های حوادث رانندگی سه ماهه سوم سال نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش ۴۱ درصدی داشته است.

جعفرزاده مدیر کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در سه ماهه سوم امسال، ۴۳ نفر بر اثر حوادث رانندگی در سطح استان جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۱ درصد کاهش داشته است.

او افزود: در این مدت ۸۱۱ نفر نیز در تصادفات رانندگی مجروح شده اند و این رقم ۲۴ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته است.

جعفرزاده با اشاره به اینکه در سه ماهه سوم امسال هیچ موردی از فوت ناشی از برق گرفتگی در استان گزارش نشده است، گفت:سوختگی، ۴ نفر را در پاییز امسال به کام مرگ برد.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی با اشاره به رشد ۲۰ درصدی غرق شدگی در پاییز امسال نسبت به پارسال، گفت:در آذرماه امسال ۳ نفر در استان جان خود را در اثر غرق شدن در آب از دست دادند.


بیشتر بخوانید


او با تاکید بر رشد ۹/۲ درصدی معاینات به دلیل نزاع‌ها در استان گفت: ۷۹۳ مورد معاینه جسمانی براثر نزاع در پاییز سال ۹۸ انجام شد که این رقم امسال، ۸۶۶ مورد بوده است.

انتهای پیام/ رف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.