باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی در جمع مراکز نمونه کشوری قرار گرفت

بر اساس ارزیابی‌های مدیریت امور استانها، باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی حائز ۳ رتبه نمونه کشوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در نشست سراسری مدیران مراکز باشگاه خبرنگاران جوان از مدیر، خبرنگار و تصویربردار نمونه باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور رئیس باشگاه خبرنگاران جوان و مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری صدا و سیما برگزار شد ، از حسین هرمزی به عنوان مدیر نمونه، زهرا رضوانیان به عنوان خبرنگار نمونه و حمید نصیریان به عنوان تصویربردار نمونه سال ۹۹ تجلیل شد.

این رتبه‌ها بر اساس ارزیابی مدیران و کارشناسان باشگاه خبرنگاران جوان به همکاران پرتلاش باشگاه خبرنگاران خراسان جنوبی تعلق گرفت.


بیشتر بخوانید


حاجی نژاد مدیر امور استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تلاش مدیران مراکز در خصوص تولید محتوا در بخش‌های مکتوب و تصویری گفت: از آنجایی که باشگاه خبرنگاران جوان همیشه در جهت ارتقای سایت و آنتن رسانه ملی برای تولید محتوای با کیفیت، مستندسازی را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

محمدرضا چپریان قائم‌مقام معاونت سیاسی رسانه‌ملی با اشاره به تولیدات اقناعی افزود: باشگاه خبرنگاران باید به سمتی برود که تولیدات اغنایی خود را بر اساس مستند سازی بنا کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.