هاشمی در جلسه علنی شورای شهر تهران:

اگر مردم در رنج باشند، همه بازنده‌ایم

رئیس شورای شهر تهران گفت: در موقعیت فعلی، تحمل فشار اقتصادی سخت شده و اگر مردم در رنج باشند، همه بازنده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر اظهار کرد: در چند روز اخیر شاهد رفتار‌های غیراخلاقی از برخی اشخاص بودیم که از مرز‌ها عبور کردند، هرکس در هر جایگاهی نباید این چنین رفتار کند، زیرا زیبنده نیست.

وی ادامه داد: اگر با اهداف سیاسی چنین رفتار‌هایی انجام شود، نگران کننده است و امیدوارم با توجه به نظرات مقام معظم رهبری، به اینگونه مسائل غیراخلاقی رسیدگی شود و نتیجه آن به اطلاع عموم برسد.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: در موقعیت فعلی، تحمل فشار اقتصادی سخت شده و نمی‌شود به صورت جزیره‌ای تنها یک قوه را مقصر دانست، همچنین اگر مردم در رنج باشند، همه بازنده‌ایم.

هاشمی با اشاره به جلوگیری از تخریب جدی املاک ارزشمند و تاریخی شهر، اظهار کرد: در رابطه با این موضوع نمیدانم چرا روابط عمومی کار نمی‌کند، همچنین به موضوع باغات هم در این دوره پرداخته شده و شهردار درباره شفافیت آن صحبت‌هایی داشته است.

رییس شورای شهر تهران گفت: ۲۴۹ گود پرخطر در تهران وجود دارد، این گود‌ها در دوران گذشته شکل گرفته و به صورت غیر قانونی کارشان آغاز شده، اما وقتی به مراحل پروانه در این دوره رسیدند و نمی‌توانستند تعاملات شهر فروشی را ادامه دهند، رها شدند.

وی اضافه کرد: متاسفانه تعداد زیادی از این گود‌ها باقی مانده و قوه قضائیه هم همراهی نمی‌کند.

هاشمی درباره ساختمان‌های ناایمن در پایتخت، بیان کرد: از قرار دادن لیست در سامانه شفافیت به دلیل مسائل امنیتی جلوگیری شده، اما مردم باید بدانند این ساختمان‌ها در شهر وجود دارد و نباید به عنوان ساختمان ایمن خرید و فروش شوند، ما در این دوره سعی کردیم به کیفیت زندگی مردم توجه کنیم.

رئیس شورای شهر تهران در پایان با بیان اینکه شهردار گفته است برنامه‌ای برای ریاست جمهوری ندارد، تاکید کرد: بسیاری از مشکلات تهران ناشی از اقدامات انتخاباتی شهرداران در گذشته بود که متاسفانه هیچ نظارت و برخوردی هم با اینگونه تخلفات صورت نمی‌گرفت و شهرداران قبلی با این برنامه اقدامات غیر قانونی را شروع می‌کردند و از طریق حاکمیت هم کار‌های غیرقانونی شان حمایت می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
دیگه از بازنده بودن گذشته ، باید شرمسار باشید
آخرین اخبار