حزب اعتدال و توسعه در محکومیت شعار علیه رئیس‌جمهور:

سر دادن شعار علیه منتخب ملت تقابلی آشکار با خواست ملت است

حزب اعتدال و توسعه در محکومیت توهین به رئیس جمهور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حزب اعتدال و توسعه در محکومیت توهین به حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

۲۲ بهمن‌ماه، نماد همبستگی ملی حول شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است؛ شعاری برآمده از خواست تاریخی ملت ایران که در طول بیش از چهار دهه اخیر، مبنای کنش‌گری جریان‌های اصیل و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و بستری برای ظهور و بروز اراده ملت به ویژه در عرصه‌هایی همچون انتخابات بوده است.

سر دادن شعار علیه منتخب ملت از سوی گروهی هر چند قلیل و آلوده کردن ساحت این یوم‌الله به حاشیه‌هایی ساختارشکنانه، آن هم تنها چند روز پس از توصیه اکید مقام معظم رهبری به پرهیز از توهین به مسئولان، نه تنها هیچ نسبتی با آزادی ندارد، بلکه تقابلی آشکار با خواست ملت است.

حزب اعتدال و توسعه، اقداماتی از این دست که متاسفانه مسبوق به سابقه و عمدتا با مدارای تاسف‌برانگیز دستگاه‌های ذیربط همراه بوده است را به شدت محکوم کرده و تاکید می‌کند آمران چنین اقداماتی، نه با این دولت یا شخص جناب آقای دکتر روحانی، بلکه با مبانی اصیل جمهوریت و اسلامیت نظام تعارض دارند.

حزب اعتدال و توسعه، به تاسی از بینش و رویکردش در طول بیش از ۲۰ سال حضور فعالانه در صحنه سیاسی ایران، همچون همیشه از تضارب آرا، انتقاد، رقابت سالم و سیاست‌ورزیِ اخلاق‌مدارانه استقبال کرده و آن را لازمه پویایی و حرکت رو به تکامل نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند و با یادآوری تجارب تاریخی سال‌های نخست استقرار نظام شکوهمند اسلامی، تاکید می‌کند هیچ گروهی نخواهد توانست با خودسری و سرکشی، خللی در تحقق خواست‌های متعالی ملت ایران ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
خونواده هستن سالی یبار گوشت قرمز حتی ۱ کیلو نمیتونن بخرن انصاف داشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
از انتخابم پشیمانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
همانطور که حق انتخاب مردم بوده و مردم به هر صورت کسی رو رئیس جمهور کردند همین مردم هم حق نظارت بر این شخص رو دارند و هر وقت بخواهند میتوانند بگویند این شخص دیگر انتخابشون نیست. اینکه یک رای گرفته بشه و تمام و اون مسئول هر کاری در دوره خودش بکنه و مردم حق انتقاد با هر شدتی و با هر لحنی رو نداشته باشند هیچ وقت خواسته هیچ دوره ای از ملت ایران نبوده و قانون اساسی و بنیادی جمهوری اسلامی ایران هم نیست و نخواهد بود.
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
ای کاش مسئولان هم کمی تحمل کردن را از این ملت می آموختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
توحین کار بسیار اشتباهیست ولی بسیاری از مردم از عملکرد برخی مسئولان به ستوه آمدند ولی فریاد بر نمیآورند بخاطر رهبر و ایران وانقلابی که با خون شهدا پا گرفت.فراموش نکنید این جایگاهی که مردم ایران با نثار خون فرزندان خود به شما داده اند دارایی شما نیست.بلکه امانت است پس در امانت خیانت نکنید.وتابع ولایت باشید تا در برابر استکبار شکست نخورده و مدیون هشتاد میلیون جمعیت ایران نشوید‌
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۱۷:۳۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
چرا فقط به مردم ایراد میگیرین چرا دنبال ضعف و سرمنشا این رفتار در عملکرد مسئولان نیستین

همیشه پاک کردن صورت مسئله راحت ترین راه ممکن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
ما یه خونه ای داشتیم و یه کارگری گرفتیم برای خدمت ؛ حالا که خونه رو به مرز ویرانی رسونده و صاحبخانه رو هم بیچاره کرده توقع چی داره؟!! سهم الارث؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
اصلاح می کنم : حزب اعتدال وتوسعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
شعار علیه رئیس جمهور کار غلطی است. اما حزب عدالت وتوسعه هم عملا ثابت کردکه هیچ سنخیتی با آرمان های ملت ندارد. مدعی هستند که زبان تعامل با دنیا را فقط خودشان بلدند. معنای این ادعا در عمل این است که خیلی دقیق بلدند تشخیص دهند که جهان غرب از ما چه می خواهد واینها هم بگویند چشم ، شما بنویسید ما امضا می کنیم . یکی از نتایج این انگلیسی آمریکایی بلد بودن ، وزیان تعامل با دنیا را دانستن ، توافق برجام است که نتیجه آن محروم کردن دائمی ملت از داشتن چرخه کامل انرژی هسته ای است . نتیجه دیگر عریان کردن تمام فعالیت های هسته ای برای آمریکا و اسرائیل ، تا آنها بدون هیچ هزینه ای در خانه خود لم بدن و تماشا کنند وبرنامه ریزی برای ترور دانشمندان هسته ای وغیر هسته ای . واز نتایج برجام تشدید تحریم و بن بست برای ادامه حیات ملت است وبعد هم با وقاحت ، برای آن مذاکرت خسارت بار ، ابراز افتخار هم می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
هیچ بهانه ای نمیتواند این کار زشت و دشمن شاد کن را توجیه کند بیخود نباید اغراض جناحی خود را لباس ارزش پوشاند
آخرین اخبار