توزیع ۸۶۰ بسته‌ی معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان شهرستان طبس

رئیس شورای جهادی شهرستان طبس از توزیع ۸۶۰ بسته‌ی معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان خبرداد.

نصیرایی حقیقی رئیس شورای جهادی شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: ۸۶۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۵۱۰ میلیون ریال بین نیازمندان طبس توزیع شد.

او افزود: این اقلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان خراسان جنوبی و با همکاری شورای جهادی شهرستان طبس تامین و توزیع شد.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای جهادی شهرستان طبس این حرکت عظیم جهادی را گامی بلند در جهت ایجاد بستر برای بهره مندی همه مردم ایران از رفاه و آرامش دانست.

نصیرایی حقیقی گفت: تحریم ظالمانه و ضدبشری آمریکا علیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره که به حق نشانه‌ی قدرت، عظمت و توان غیر قابل انکار جوانان ایرانی در این نهاد انقلابی و مثمر ثمر بودن اقدامات ایشان در تمامی عرصه‌های کشور است نشانه‌ی ضعف و ناتوانی دولت ستمگر آمریکا در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز صلابت و استواری قدم‌های جوانان انقلابی شاغل در این نهاد دانست.

او تصریح کرد: تولید واکسن کرونا که در این ستاد به جد در حال پیگیری است و جهانیان نظاره گر این رویداد بزرگ هستند، افتخاری بزرگ در عرصه سلامت می‌باشد و این تلاش دانشمندان ما ستودنی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.