استاندار کرمانشاه:

امسال شاهد یک برگ برنده جدید در استان هستیم

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امیدوارم تا پایان امسال شاهد یک برگ برنده جدید در استان باشیم، گفت : این برگ برنده تصویب منطقه آزاد قصرشیرین است که احتمال قطعی شدن آن بسیار بالاست.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : هم اکنون بررسی هشت منطقه آزاد در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام است اما بعید است این مجمع به بیشتر از ۲ منطقه رای مثبت بدهد زیرا محدودیت های مختلفی در زمینه تصویب مناطق آزاد وجود دارد.

او با بیان اینکه موقعیت و ظرفیت منطقه آزاد قصرشیرین برای تصویب نهایی بالا است، گفت : چهار منطقه پیرانشهر، مریوان، قصرشیرین و مهران به عنوان مناطق همسایه کشور عراق در حال بررسی هستند اما بدون تعصب و با قاطعیت می‌توان گفت که مرکزیت مرز مشترک ایران و عراق قصرشیرین است.

بازوند افزود: فاصله قصرشیرین تا تهران و بغداد کمتر از فاصله سایر مناطق تا مرکز ۲ کشور است و همچنین قصرشیرین می تواند به همزمان به دولت مرکزی و منطقه اقلیم دسترسی داشته باشد در صورتی که سایر مناطق چنین مزیتی ندارند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ما تلاش‌ها و رایزنی‌های خود را برای نهایی کردن تصویب منطقه آزاد قصرشیرین ادامه خواهیم داد، افزود: تاکنون رایزنی های زیادی با مسوولان کشوری داشته ایم و ملاقات های لازم هم با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار