اکثر آمریکایی‌ها معتقدند ترامپ در بازگرداندن عظمت به کشورشان ناکام بوده است

اکثر آمریکایی‌ها دونالد ترامپ را در تحقق شعار بازگرداندن عظمت به کشور ناکام توصیف می‌کنند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیل، اکثر آمریکایی‌ها معتقدند دونالد ترامپ برخلاف ادعای خود نتوانست عظمت را به این کشور بازگرداند.

نتایج نظرسنجی جدید نشریه پولیتیکو نشان می‌دهد از دیدگاه ۵۷ درصد از مردم آمریکا رئیس جمهور سابق این کشور در تحقق شعار معروف کمپین انتخاباتی «عظمت را به آمریکا بازگردانیم» ناکام بوده است. با این حال ۳۹ درصد نظر مخالفی داشته و بر این باورند که در سایه ریاست جمهوری ترامپ این شعار تحقق یافته است.

در رتبه بندی حزبی شکاف نظرات اندکی محسوس‌تر بود. ۸۰ درصد از جمهوری خواهان بر این باورند که ترامپ شعار کمپین انتخاباتی خود را تحقق بخشیده است. نزدیک به دو سوم رای دهندگان مستقل و تنها ۱۲ درصد از حامیان حزب دموکرات نظر مشابه را تصدیق کردند.

در بخش دیگری از نتایج این نظرسنجی آمده است ۴۶ درصد از آمریکایی‌ها ترامپ را به عنوان یکی از بدترین روسای جمهوری کشورشان در حافظه خود به ثبت رساندند. این در حالی است که ۲۰ درصد نقطه مقابل این نظر را تائید کردند.

از دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ باید به عنوان یکی از پرمخاطره‌ترین دولت‌های آمریکا نه تنها برای مردم این کشور بلکه کشور‌های دیگر یاد کرد. ترامپ در حالیکه ردای ریاست جمهوری آمریکا را به تن داشت بر آن بود تا به شیوه دلال مسلکی نهادینه در وجودش، امور دولتی را پیش ببرد. او در این میانه از زیر پا گذاشتن هیچ قانون و تعهد و توافقی فروگذار نکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
شانس آوردن رفت
آخرین اخبار