برگزاری برنامه‌های دهه فاطمیه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های دهه فاطمیه در استان باید با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

حجت الاسلام رضایی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به عنوان یک اولویت در برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه الزامی است و تمامی هیأت‌های مذهبی استان مکلف به اجرای نکات بهداشتی هستند.

او افزود: همه مسلمانان نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ‌ویژه حضرت فاطمه (س) ارادت دارند و باید برنامه‌های ایام فاطمیه براساس برنامه ریزی درست برگزار شود.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه امسال در مراسم فاطمیه همانند ایام محرم هیچ‌گونه دسته‌روی در استان نخواهیم داشت، اظهار کرد: نذورات باید به صورت بیرون بر و به سمت نقاهتگاه‌ها و حمایت از اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، بیماران کرونایی و آسیب‌دیدگان از شیوع این بیماری سوق داده شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان در رابطه با ایجاد فضاسازی محیطی برای مراسم فاطمیه، عنوان کرد: امسال همانند پارسال تبلیغات محیطی برای مراسم فاطمیه در استان انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: طبق دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری مراسم در مکان‌های سرپوشیده باید کوتاه مدت و با کمترین میزان جمعیت باشد.

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایام فاطمیه

حجت الاسلام رضایی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: امسال برای برگزاری مراسم فاطمیه از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیمای استان استفاده خواهد شد.

او افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا، مراسم فاطمیه به صورت مجازی و در مناطق زرد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام فاطمیه عنوان کرد: سخنرانی‌های مذهبی، نشست‌های هم اندیشی و مسابقات و سایر برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: حضرت زهرا (س) یک الگوی واقعی و به تمام معنا در همه ابعاد زندگی برای همه انسان‌ها به خصوص بانوان است و ایشان زندگی خود را در راه دفاع از ولایت فدا کردند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.