دعوت رهبر اقلیت جمهوری‌خواهان از ترامپ برای پذیرفتن شکست

رهبر اقلیت جمهوری‌خواه در دیدار با دونالد ترامپ، از او خواست از صحبت کردن درباره تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری دست بردارد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «کوین مک‌کارتی» رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در دیدار با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، تاکید کرد که  او را به تبریک گفتن به جو بایدن و نشست با او ترغیب می‌کند.

پایگاه آکسیوس در این خصوص نوشت: ترامپ در پاسخ به او گفت است که هنوز تصمیم نگرفته است که با بایدن ارتباطی در آینده نزدیک داشته باشد.

این در حالی است که کوین مک کارتی از ترامپ خواست از صحبت کردن درباره تقلب در انتخابات دست بردارد.

از سوی دیگر یک منبع مطلع در گفتگو با فاکس نیوز اعلام کرد ترامپ در دیدار با کوین مک‌کارتی، رهبر جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان، اذعان کرد که تا حدودی در ارتباط با حوادث هفته گذشته در کنگره مقصر است.

او روز دوشنبه در گفتگو با جمهوری خواهان اعلام کرد ترامپ عامل ناآرامی‌هایی محسوب می‌شود که سبب شد کنگره هفته گذشته در زمانی که در تلاش برای تأیید نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ بود، تعطیل شود.

کوین مک کارتی، نماینده ایالت کالیفرنیا و یکی از جمهوری خواهانی است که پیشتر به دموکرات‌ها در خصوص استیضاح ترامپ در اندک زمان باقی مانده تا پایان ریاست جمهوری او هشدار داده بود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار