آغاز مجدد عملیات عمرانی آپارتمان‌های میان مرتبه پدیده شاندیز

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: عملیات عمرانی آپارتمان‌های میان مرتبه‌ی پدیده "لورایز" مجددا آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن کوهی مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: با توجه به رویکرد فعالیت هدفمند و متمرکز مدیریت پدیده، پس از بررسی‌های فنی فراوان و با توجه به اولویت پیش فروش واحد‌های لورایز، عملیات عمرانی مجدد این پروژه پس از یک سال و نیم توقف در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی مطلوب حدود ۵۲ درصد در این پروژه و امکان دسترسی و بهره برداری منفک پارت ۴ لورایز، از امروز آغاز شد.
بیشتربخوانید

 
مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز ادامه داد: در این مرحله سرمایه گذار بلوک‌های A’، B’۱ و B’۲ لورایز با متراژ تقریبی ۴۶۰۰۰ متر مربع آغاز و با حمایت تمام مدیران و سهامداران پدیده طبق برنامه زمان بندی، در مدت ۱۲ ماه طول دوره قرارداد کار‌های ابنیه و تاسیسات تعداد ۳۷۰ واحد موجود در این پارت به اتمام خواهد رسید.

کوهی بیان کرد: همچنین در مدت ۶ ماه فعالیت طراحی داخلی و تجهیز نمودن واحد‌ها طبق طرح اولیه به صورت واحد‌هایی کاملاً لوکس انجام خواهد شد.

او با اشاره به حمایت‌های ستاد تدبیر، مقام قضایی و هیات مدیره پدیده تصریح کرد: واحد‌های نمونه یا شوروم ظرف ۴۵ روز آینده و تا دهه مبارک فجر در حد بهره برداری کامل توسط پیمانکار اجرا خواهد شد.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.