کاهش مسافران ورودی و خروجی از گمرک ماهیرود

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی از کاهش ۸۳ درصدی مسافران ورودی و کاهش ۷۶ درصدی مسافران خروجی از گمرک ماهیرود در ۹ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رحیمی زاده مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال به ۳ هزار و ۶۵۲ مسافر ورودی و ۳ هزار و ۸۹۳ مسافر خروجی از گمرک ماهیرود خدمات گمرکی ارائه و تشریفات مسافری امور گمرکی انجام شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال مسافران ورودی ۸۳ و مسافران خروجی ۷۶ درصد کاهش داشته است.

او افزود: در این مدت فرودگاه بیرجند پرواز خارجی نداشته است.

رحیمی زاده در خصوص امانات پستی گفت: از ابتدای امسال ۵۶ فقره اظهارنامه صادراتی به ارزش ۲ هزار و ۸۹۳ دلار به وزن ۲۲۱ کیلوگرم تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر تعداد اظهارنامه ۴۷ درصد، از لحاظ ارزش ۱۳ درصد و از نظر وزن ۴۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی بیان کرد: عمده کالا‌های صادره شده از طریق پست خشکبار، لوازم بهداشتی، کفش و گوشی همراه بوده است.

او عنوان کرد: از ابتدای امسال تعداد ۱۰ فقره اظهارنامه وارداتی به ارزش ۲ هزار و ۷۴۰ دلار به وزن ۴۵ کیلوگرم تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر تعداد اظهارنامه ۵۵ درصد و از نظر ارزش ۷۹ درصد کاهش و از نظر وزن ۱۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

رحیمی زاده ادامه داد: کشور‌های مقصد و مبدأ صادرات و واردات امانات پستی مجارستان، انگلستان، کاندا، آلمان و سنگاپور بوده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار