دستگیری کلاهبردار ۱۶ میلیارد ریالی با ترفند جعل سند

فردی که با جعل سند ۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود، در ساری دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ مسعود تقدیسی رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: ماموران پلیس آگاهی استان در پی دریافت ۵ فقره پرونده با موضوع وقوع کلاهبرداری در شهر ساری، با جعل اسناد و تطمیع شهروندان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به متواری بودن کلاهبردار حرفه‌ای، افزود: ماموران پلیس آگاهی مازندران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در پی هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت:متهم دستگیر شده به ۵ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال با جعل سند و فریب طعمه‌های خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در اقدامی دیگر باانجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق زورگیر که با ضربات چاقو راننده مسافرکش را مجروح و خودرو و تلفن همراه وی را به سرقت برده را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: شهروندان برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری در حین معاملات ملکی قبل از هر اقدامی انجام استعلام از مبادی ذیربط مثل شهرداری و اداره ثبت اسناد و املاک را برای اطمینان از صحت و سلامت اسناد و مدارک جهت پیشگیری از کلاهبرداری را مد نظر قرار دهند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.